Szerviz
Az elküldött e-mailről Ön is kap egy másolatot.
Garancia kiterjesztéshez és garancia vásárláshoz
kattintson ide.
GARANCIA
GYS és Mastroweld Evolution hegesztőgépek, plazmavágók, akkutöltők, indítók:
A termékre 1+1+1 év garanciát vállalunk, az első évben díjmentes háztól-házig történő szállítással.
Figyelem: második és a harmadik évre kiterjesztett garancia regisztrációhoz kötött, mely a megvásárolt márkától függően az alábbi elérhetőségeken végezhető el:
GYS: garancia.gys.hu MASTROWELD: garancia.mastroweld.hu
A regisztrációt a vásárlástól számított 15 napon belül kell elvégezni!
A kiterjesztett garancia érvényesítéséhez a számlamásolatot meg kell őrizni!
Az 1. évben díjtalan szervizbe történő be- és vissza szállítás garanciális meghibásodásesetén!
A 2. évben a szervizbe történő be- és visszaszállítás költsége a megrendelőt terheli.
A 3. évben a garancia csak az elvégzett javítási munkára vonatkozik! Az alkatrészek költsége és a szervizbe történő be- és visszaszállítás költsége a megrendelőt terheli.
Mastroweld ONE, Tecna, Deca és Lézer hegesztőgépek, plazmavágók, illetve akkutöltők, indítók:
A termékekre 1 év garanciát vállalunk. Az 1 év garanciális időszak alatt díjtalan szervizbe történő be- és vissza szállítás garanciális meghibásodás esetén!
Az akkumulátoros készülékek akkumulátorára 1 év jótállást vállalunk. A garancia kizárólag akkor érvényes, ha az akkumulátor nem kerül mélymerült állapotba, tehát a készülék használaton kívül is rendszeresen töltve van.
A GÉPEK SZÁLLÍTÁSA A GARANCIÁLIS IDŐSZAKBAN HÁZTÓL-HÁZIG SZÁLLÍTÁSSAL TÖRTÉNIK, AMI LEHETŐVÉ TESZI, HOGY A HIBÁS GÉP A FELHASZNÁLÓTÓL KERÜLJÖN FELVÉTELRE, MAJD SZERVIZELÉS UTÁN VISSZASZÁLLÍTÁSRA.
Ha nem díjtalan a szervizbe történő be- és visszaszállítás, akkor a költségek a megrendelőt terhelik.
Lásd SZERVIZBE TÖRTÉNŐ BE- ÉS VISSZASZÁLLÍTÁS KÖLTSÉGE SZERVIZFUTÁRRAL" pontban!
A JAVÍTANDÓ GÉPEK SZERVIZBE TÖRTÉNŐ ELJUTTATÁSA
A szervizbe történő díjmentes beszállítás csak a Szervizfutár igénylő dokumentum elküldésével lehetséges: HIBA BEJELENTÉS / SZERVIZFUTÁR IGÉNYLÉS:https://www.mastroweld.hu/oldal/szerviz
A visszaküldendő áruk feladásánál Önnek a következőt kell tennie:
A Szervizfutár igénylőlapot a weben (mastroweld.hu / szerviz menüpont) keresztül cégünkhöz kell eljuttatni. A dokumentum megérkezése után a Mastroweld Kft. megrendeli a szállítást, Önnek csak a termék csomagolásáról kell gondoskodnia. Fontos, hogy a termék megfelelően legyen becsomagolva! Amennyiben a termék a nem megfelelő csomagolás miatt a szállítás során megsérül a felelőség a Mastroweld Kft-t nem terheli, de cégünk a lehetőségeihez mérten segít a sérült termék szállító felé történő reklamációjában, illetve a sérülés gazdaságos kijavításában.
GARANCIÁLIS GÉPEK SZERVIZELÉSE
A garanciális időn belül gyártási-, anyag-, vagy konstrukciós hibából rendeltetésszerű használat mellett meghibásodott készülékek esetében, a szervizbe való be- ill. visszajuttatását a Mastroweld Kft. megszervezi és lebonyolítja (a GARANCIA fejezetben leírtaknak megfelelően), amennyiben a termék szállításra készen be van csomagolva. Ha a szállítás a becsomagolás hiánya miatt meghiúsul, a felmerülő költségeket a megrendelő köteles megfizetni. Amennyiben a termék a nem megfelelő csomagolás miatt a szállítás során megsérül a felelőség a Mastroweld Kft-t nem terheli, de cégünk a lehetőségeihez mérten segít a sérült termék szállító felé történő reklamációjában, illetve a sérülés gazdaságos kijavításában.
A meghibásodás nem minősül garanciálisnak, ha a berendezés meghibásodását az alábbi tényezők egyike okozza:
- nem megfelelő termékválasztás (folyamatos túlterhelés),
- nagy mennyiségű por, fémpor vagy egyéb szennyeződés,
- nem megfelelő áramfejlesztő vagy egyéb túlfeszültség,
- nem megfelelő energia (villany, levegő, gáz) és hozaganyag (hegesztőhuzal, elektróda) ellátás, - fizikai sérülés (leejtés, túlzott rázkódás)
- nem megfelelő összekötés, tartozékok csatlakoztatása
- szakmai ismeret hiánya
- nem megfelelő beállítás vagy telepítés
A garancia nem vonatkozik az ajándék kábelekre és a gépen kívüli tartozékokra, valamint a csatlakozók nem megfelelő rögzítéséből eredő hibákra! Az akkumulátoros készülékek akkumulátorára 1 év jótállást vállalunk. Ha a meghibásodás nem megfelelő (pl. mélymerült állapotban történő) tárolás okozza, a cserét garanciában nem áll módunkban elvégezni.
A SZERVIZBE TÖRTÉNŐ BE- ÉS VISSZASZÁLLÍTÁS KÖLTSÉGE SZERVIZFUTÁRRAL
Abban az esetben, ha nem díjtalan a szervizbe történő be- és visszaszállítás, akkor a szállítási oldalakon feltüntetett árak kerülnek felszámításra. Felhívjuk figyelmét, hogy egy szervizbe történő be- és visszaszállítás során egy csomagcsereköltség és 2 db a küldemény súlyának megfelelő szállítási költség kerül kiszámlázásra. 40 kg-nál magasabb egyedi súlyú csomag esetén az XXL vagy a raklapos szállítási költségek érvényesek.
GARANCIÁBAN INGYENESEN NEM JAVÍTHATÓ GÉPEK SZERVIZELÉSE
Ha egy garanciális termék bevizsgálásakor a szerviz azt állapítja meg, hogy a meghibásodás nem garanciális jellegű (túlfeszültség, mechanikai sérülés, fémpor stb.) vagy a termék nem hibás, tehát a jelenséget egyéb külső tényezők okozzák (áramellátás, helytelen csatlakoztatás, szakmai ismeret hiánya, nem megfelelő beállítás stb.) a javítás költségét és az esetlegesen felmerült szállítási költségeket az ügyfélnek kell fizetni.
Amennyiben a termék javítást nem igényel vagy az ügyfél a javítást nem kéri abban az esetben a bevizsgálási díj is külön felszámításra kerül. Az aktuális díjszabásról https://www.mastroweld.hu/oldal/szerviz oldalon tájékozódhat.
GARANCIÁN TÚLI ÉS IDEGEN GÉPEK SZERVIZELÉSE
Ha garancián túli vagy „idegen gép” szervizelése történik. (Bármilyen más gyártmányú, alkatrész utánpótlással rendelkező hegesztőgép javítását vállaljuk!)
A meghibásodott készülékek szervizbe történő be-, ill. visszaszállítását a Mastroweld Kft. megszervezi, de a megrendelőnek ki kell fizetnie a szervizbe történő be- és visszaszállítás költségeit! (Lásd az előző pontban!) A szerviz rezsi órabére a https://www.mastroweld.hu/oldal/szerviz oldalon található meg
ÁRAJÁNLAT KÉSZÍTÉS
Felhívjuk a figyelmet, hogy a szerviz nem ad árajánlatot javítás előtt, ha a javítási költség: - hegesztőgép esetén (szállítási költséggel együtt) nem éri el a nettó 18 000 Ft -ot,
- akkumulátortöltő esetén (szállítási költséggel együtt) nem éri el a nettó 9 900 Ft -ot.
NEM HIBÁS, VAGY JAVÍTÁS NÉLKÜL VISSZAKÜLDÖTT KÉSZÜLÉKEKRE VONATKOZÓ FELTÉTELEK
- Ha a készülék nem javítható, vagy a becsült javítási költség miatt a megrendelő a javítást nem kéri.
- Ha a készülék nem hibás (a hibajelenséget egyéb környezeti tényező vagy nem megfelelő szakmai megítélés okozza).
Ezekben az esetekben a termékek szervizbe történő be- és visszaszállításának a költségeit a megrendelő köteles kifizetni! (Lásd fentebb „A SZERVIZBE TÖRTÉNŐ BE- ÉS VISSZASZÁLLÍTÁS KÖLTSÉGE SZERVIZFUTÁRRAL" pontban!)
Nem viszonteladó partnereinkhez csak UTÁNVÉTES csomagként áll módunkban a készülékeket visszaküldeni!
Figyelem! A szerviz bevizsgálási költséget számít fel, ha:
- a megrendelő a becsült javítási költség ismeretében nem kéri a javítást,
- a készülék nem volt hibás (a hibajelenséget egyéb környezeti tényező vagy nem megfelelő szakmai megítélés okozta)
REZS ÓRADÍJ: 10 900 FT + ÁFA
BEVIZSGÁLÁSI DÍJ: 6 500 Ft + ÁFA
Az alábbi űrlap kitöltésével rendelhet szervizfutárt vagy üzenhet nekünk!