Garancia
GYS ÉS MASTROWELD EVOLUTION HEGESZTŐGÉPEK, PLAZMAVÁGÓK, AKKUTÖLTŐK ÉS INDÍTÓK::
A termékre 1+1+1 év garanciát vállalunk, az első évben díjmentes háztól-házig történő szállítással.
Figyelem: második és a harmadik évre kiterjesztett garancia regisztrációhoz kötött, mely a megvásárolt márkától függően az alábbi elérhetőségeken vagy a jobb oldalon megjelenő űralpon tehti meg:
Gys: garancia.gys.hu Mastroweld: garancia.mastroweld.hu
A regisztrációt a vásárlástól számított 15 napon belül kell elvégezni!
A kiterjesztett garancia érvényesítéséhez a számlamásolatot meg kell őrizni!
Az 1. évben díjtalan szervizbe történő be- és vissza szállítás garanciális meghibásodásesetén!
A 2. évben a szervizbe történő be- és visszaszállítás költsége a megrendelőt terheli.
A 3. évben a garancia csak az elvégzett javítási munkára vonatkozik! Az alkatrészek költsége és a szervizbe történő be- és visszaszállítás költsége a megrendelőt terheli.
A szállítási költségekről minden esetben tájékozódjon a szállítás menüpontban.
Szállítási reklamáció: amennyiben egy csomag a kiszállítás során sérülten érkezik a címzetthez,
függetlenül attól, hogy az a csomagoláson látszik-e, cégünk a csomag átvételének napján
e-mailben (ertekesites@mastroweld.hu) mellékletben küldött képpel (képekkel) fogad el reklamációt.
A szállítmányozó felé más módon nem tudunk reklamációs igényt benyújtani.
A szállítmányozási törvényeknek megfelelően 40 kg feletti csomagot csak raklapon áll módunkban küldeni!
MASTROWELD, MASTROWELD BASIC, DECA ÉS PROWELD HEGESZTŐGÉPEK, PLAZMAVÁGÓK, AKKUTÖLTŐK ÉS INDÍTÓK:
A termékekre 1 év garanciát vállalunk.
A készülékek megvásárolhatók weblapunkon 3 éves garanciával is, ehhez a termék adatlapján a kiegészítő termék: 3 év (1+1+1) év garancia opciót kell kiválasztani.
Minden más, általunk forgalmazott gépre 1 év a garancia! Az 1 év garanciális időszak alatt díjtalan szervizbe történő be- és vissza szállítás garanciális meghibásodás esetén!
Az akkumulátoros készülékek akkumulátorára fél év jótállást vállalunk. A garancia kizárólag akkor érvényes, ha az akkumulátor nem kerül mélymerült állapotba, tehát a készülék használaton kívül is rendszeresen töltve van.
A gépek szállítása a garanciális időszakban háztól-házig szállítással történik,ami lehetővé teszi, hogy a hibás gép a felhasználótól kerüljön felvételre, majd szervizelés után visszaszállításra.
Ha nem díjtalan a szervizbe történő be- és visszaszállítás, akkor a költségek a megrendelőt terhelik. (Lásd lentebb "A szervizbe történő be- és visszaszállítás költsége szervizfutárral" pontban!)
A JAVÍTANDÓ GÉPEK SZERVIZBE TÖRTÉNŐ ELJUTTATÁSA
A szervizbe történő díjmentes beszállítás csak a Szervizfutár igénylő dokumentum elküldésével lehetséges:
HIBA BEJELENTÉS / SZERVIZFUTÁR IGÉNYLÉS:
https://www.mastroweld.hu/oldal/szerviz
A visszaküldendő áruk feladásánál Önnek a következőt kell tennie:
A Szervizfutár igénylőlapot a weben (mastroweld.hu / szerviz menüpont) keresztül cégünkhöz kell eljuttatni. A dokumentum megérkezése után a Mastroweld Kft. megrendeli a szállítást, Önnek csak a termék csomagolásáról kell gondoskodnia. Fontos, hogy a termék megfelelően legyen becsomagolva! Amennyiben a termék a nem megfelelő csomagolás miatt a szállítás során megsérül a felelőség a Mastroweld Kft-t nem terheli, de cégünk a lehetőségeihez mérten segít a sérült termék szállító felé történő reklamációjában, illetve a sérülés gazdaságos kijavításában.
GARANCIÁLIS GÉPEK SZERVIZELÉSE
A garanciális időn belül gyártási-, anyag-, vagy konstrukciós hibából rendeltetésszerű használat mellett meghibásodott készülékek esetében, a szervizbe való be- ill. visszajuttatását a Mastroweld Kft. megszervezi és lebonyolítja (a "Garancia" fejezetben leírtaknak megfelelően), amennyiben a termék szállításra készen be van csomagolva. Ha a szállítás a becsomagolás hiánya miatt meghiúsul, a felmerülő költségeket a megrendelő köteles megfizetni. Amennyiben a termék a nem megfelelő csomagolás miatt a szállítás során megsérül a felelőség a Mastroweld Kft-t nem terheli, de cégünk a lehetőségeihez mérten segít a sérült termék szállító felé történő reklamációjában, illetve a sérülés gazdaságos kijavításában.
A TERMÉK MEGHIBÁSODÁSA NEM MINŐSÜL GARANCIÁLISNAK, HA A MEGHIBÁSODÁST AZ ALÁBBI TÉNYEZŐK EGYIKE OKOZZA:
- nem megfelelő termékválasztás (folyamatos túlterhelés),
- nagy mennyiségű por, fémpor vagy egyéb szennyeződés,
- nem megfelelő áramfejlesztő vagy egyéb túlfeszültség,
- nem megfelelő energia (villany, levegő, gáz) és hozaganyag (hegesztőhuzal, elektróda) ellátás,
- fizikai sérülés (leejtés, túlzott rázkódás)
- nem megfelelő összekötés, tartozékok csatlakoztatása
A garancia nem vonatkozik az ajándék kábelekre és a gépen kívüli tartozékokra, valamint a csatlakozók nem megfelelő rögzítéséből eredő hibákra! Az akkumulátoros készülékek akkumulátorára fél év jótállást vállalunk. Ha a meghibásodás nem megfelelő (pl. mélymerült állapotban történő) tárolás okozza, a cserét garanciában nem áll módunkban elvégezni.
A SZERVÍZBE TÖRTÉNŐ BE- ÉS VISSZASZÁLLÍTÁS KÖLTSÉGE SZERVIZFUTÁRRAL
Abban az esetben, ha nem díjtalan a szervizbe történő be- és visszaszállítás, akkor a 4. oldalon feltüntetett árak kerülnek felszámításra. Felhívjuk figyelmét, hogy egy szervizbe történő be- és visszaszállítás során egy csomagcsereköltség és 2 db a küldemény súlyának megfelelő szállítási költség kerül kiszámlázásra. 40 kg-nál magasabb egyedi súlyú csomag esetén a raklapos szállítási költségek érvényesek.
GARANCIÁBAN INGYENESEN NEM JAVÍTHATÓ, ILLETVE GARANCIÁN TÚLI ÉS IDEGEN GÉPEK SZERVIZELÉSE
- Ha a garanciális termék javításakor a szerviz azt állapítja meg, hogy nem garanciális jellegű a meghibásodás, tehát a javítás költségét ki kell fizetni.
- Ha garancián túli vagy „idegen gép” szervizelése történik. (Bármilyen más gyártmányú, alkatrész utánpótlással rendelkező hegesztőgép javítását vállaljuk!)
A meghibásodott készülékek szervizbe történő be-, ill. visszaszállítását a Mastroweld Kft. megszervezi, de a megrendelőnek ki kell fizetnie a szervizbe történő be- és visszaszállítás költségeit! (Lásd az előző pontban!)
A szerviz rezsi órabére: 8 500 Ft + ÁFA
ÁRAJÁNLAT KÉSZÍTÉS
Felhívjuk a figyelmet, hogy a szerviz nem ad árajánlatot javítás előtt, ha a javítási költség:
- hegesztőgép esetén (szállítási költséggel együtt) nem éri el a nettó 18 000 Ft -ot,
- akkumulátortöltő esetén (szállítási költséggel együtt) nem éri el a nettó 9 000 Ft -ot.
NEM HIBÁS, VAGY JAVÍTÁS NÉLKÜL VISSZAKÜLDÖTT KÉSZÜLÉKEKRE VONATKOZÓ FELTÉTELEK
- Ha a készülék nem javítható, vagy a becsült javítási költség miatt a megrendelő a javítást nem kéri.
- Ha a készülék nem hibás (a hibajelenséget egyéb környezeti tényező vagy nem megfelelő szakmai megítélés okozza).
Ezekben az esetekben a termékek szervizbe történő be- és visszaszállításának a költségeit a megrendelő köteles kifizetni! (Lásd fentebb „A szervizbe történő be- és visszaszállítás költsége szervizfutárral" pontban!)
Nem viszonteladó partnereinkhez csak utánvétes csomagként áll módunkban a készülékeket visszaküldeni!
Figyelem! A szerviz 4 500 Ft + Áfa bevizsgálási költséget számít fel, ha:
- a megrendelő a becsült javítási költség ismeretében nem kéri a javítást,
-a készülék nem volt hibás (a hibajelenséget egyéb környezeti tényező vagy nem megfelelő szakmai megítélés okozta).